15 Imorn

Haha, var tvungen att dubbelkolla, men aa de är visst imorgon jag bli 15! Brukar alltid ha värsta kollen och räkna ner tills jag fyller år, men nu känns det liksom inte lika viktigt längre. Visst, det är ju alltid kul och fylla år, men är inte lika exited nu som jag brukade va när jag var mindre haha. Då kunde jag aaaaldrig somna kvällen innan och låg bara och väntade på att familjen skulle komma in och sjunga för mig och jag skulle få öppna mina presenter. Nu har jag faktist inte alls så höga förväntningar på presenter och så, fick min älskade iphone 5 i julklapp, och den är ju rätt dyr, dessutom har jag 4 konsärbiljetter till världens bästa konsärer i år. Så känner mig rätt lycklig med de jag har, men visst. Det är ju alltid härligt att få öppna lite presenter. Så om mindre än två timmar är jag 15, ojojoj!
 
Lol, jag och mina söta kompisar på vårat kalas för typ 7 år sen. Hhahah orkar inte
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0