Awesome day!

 

Startade dagen med att gå upp kl 04:20, men de var så värt det! Har haft en superhärlig dag med mina fina vänner i backen. Hade frilufsdag i skolan, så vi valde Romme, standard. Sjukt najs att åka igen, första gången i år jag åkte snowboard.

Fast de var rätt dimmigt och mulet på förmiddagen, skitdålig sikt så man knappt ser vart man åker, då åkte jag iallafall med Cornelia, Kajsa, Jessica, Klaudia och FIlip. Sen etfer lunch var de bara jag Cornelia och Jessica som åkte, då blev även vädret lite bättre!

Awesome dag iallafall, längtar tills nästa gång jag ska dit, på sportlovet, sen ska jag även till sälen under helgen på lovet, najjjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0