Close Ups

 
Åhh, tänk om man hade haft sådär blå ögon annars också. Har blå ögon, fast de brukar oftast se ut att vara lite åt de gröna hållet, eller typ ganska mörk blå tror jag? Fast när de är ljust så blir ögonen blåa haha, t.ex om jag tar bilder vid ett fönster eller utomhus.
 
Whatever, sitter och segar hemma just nu. Min träning blev inställd vilket suger, jag som var så sugen på att träna! Funderar på att träna hemma eller dra ut och springa men vet inte om jag orkar... Plus att jag säkert kommer halka och dö då, så jag struntar i det idag. Mycket skönare att ligga här inne i värmen och slappa! Fast borde börja plugga snart för imorgon tängte jag redovisa ett projektsteg i spanska och vet typ inte vad jag ska prata om.. Så ska göra de nu, I think, puussss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0