Cozy Birthday

Har haft en supermysig födelsedag, eller först i skolan var de väl inte så mysigt. Orkade verkligen inte med skola idag. Efter drog jag som sagt in till stan med Narin, Linn och Zickan. Haha gick runt med en såndär ''partyhatt'' eller vad man ska säga i stan, haha skitful jag vet. Men man fyller ju inte femton varje dag, haha driver.  Linn och zickan hade iallafall inte pengar till bio så jag och Narin gick, såg Röjar-Ralf. Hahah den var faktist rätt bra, man måste ju bara älska teknade filmer! Efteråt åkte vi hem, åt lite god middag med familjen och har även ätit tårta! Supermysig födelsedag iallafall, nu ligger jag nerbäddad i sängen, ska äta lite frukt och kolla ett avsnitt pll innan jag somnar. Godnatt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0