Cup

 
Har vart iväg på cup hela dagen, skitkul! Förutom att gå upp lite efter kl 6 imorse, det var ju inte så härligt. Men cupen gick riktigt bra faktist, eller vi spelade bra, men de räckte inte hela vägen... Som vanligt då, hahah. Men de är fan så, de känns alltid som vi spelar superbra och utväcklas massor, ändå vinner vi typ aldrig.. Looool.
Men whatever, kändes som en bra start på säsongen iallafall, läntar tills serien startar!! Förra året var jag knappt med och spelade några matcher överhuvudtaget. Det var asjobbigt, hade först en skada under våren, sen kunde jag inte spela på hela hösten för då hade jag körtelfeber. Men den här säsongen ska gå bättre!!
Nu ska jag dusha, sen kolla på SNL, har gått och längtat hela dagen på att kolla på avsnittet, hiho so exited!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0