Dagens planer:

 
Just nu sitter jag och segar mig och kollar på tv och äter frukost. Men direkt när jag ätit upp måste jag börja packa! För imorgon kommer jag ju åka till fjällen! Men måste göra de snabbt, för sen ska jag in till stan också. För KENNY ÄR I SVERIGE!!! Och man måste ju bara träffa honom, så jag Zickan och Narre ska försöka hitta honom. Åhh, är så jävla hype, så coolt att han är här i Sverige! Ni vet inte hur mycket jag fangirlade igår hahah. Men jag hoppas han fortfarande är kvar här i Sverige, så vi hinner träffa honom... Men aa, så de ska vi göra iallafall.
 
Sen ska jag väl hem och packa klart de sissta. Sen tror jag att jag skulle sova hos Melinda ikväll eftersom vi åker till Romme imorrn tillsammans. Är så taggad!! Så kommer vara där i Romme över dagen. Sen kommer jag stanna där och inte följa med på bussen hem, så hämtar min familj mig där och så kommer vi fortsätta upp till Kläppen. Så då kommer vi hinna åka på Torsdagen också. Sen åker vi hem på söndag.
Okej, dehär blev mer än dagens planer, haha. Men nu ska jag packa, vi hörs!!
 
Gammal bild på Kenny och Justin, åhh kan fortfarande inte fatta att han är här i SVerige!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0