Ett år sen

 
Idag är de prick ett år sedan den här underbara intervjun spelades in i Paris, en av mina favorit intervjuer med killarna, även fast de bara är Harry och Louis med. Men de är så himla galet underbara i denhär intervjun, först pratar dom franska som sexgudar, och ingenting slår deras blickar i slutet av intervjun, man dör typ 10000 gånger om. Larry Stylingson ♥
 
Igår var de förresten dessutom ett år sedan de var här i Sverige och jag såg killarna för andra gången. De stog uppe på en balkong och vinkade, kastade snöbollar på fansen osv. Åh :') Åkte även till arlanda, fast dom kom aldrig in på flygplatsen, men jag såg när deras flyg flög iväg då mot Paris. Och nu är de bara 83 dagar tills jag ser dom live!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0