Godnatt

Kommer typ somna vilken sekund som helst nu. Är så galet trött, inte så konstigt kanske eftersom jag gick upp vid halv 5 imorse och åkt snowboard hela dagen. Haha kan liksom inte stå upp för mina ben typ viker sig då.. Så ska sova så jag orkar åka imorgon! Fast är inte framme i kläppen ännu. För vi får liksom inte stugan förrän imorgon. Så inatt övernattar vi i mora, i typ nåt enkelt litet rum... Har varit ute och ätit jättegod mat på en china resturang. Den har staden är typ helt död förresten. De är typ helt tomt här ute på gatorna. Haha, får mig att tänka på vilken tur man har att man bor i stockholm! Det är ju typ där allt händer, dit justin kommet, One Direction osv. Tänk om man skulle bo här uppe i norrland och inte få åka ner till stockholm då!? Fett hemsk.. Jaja, så jag är iallafall glad att jag bor i Stockholm! Hursomhelst så ska vi upp tidigt imorn och åka sista biten upp till kläppen, sen blire ut i backen, tagga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0