Inköp från 1D World

 
Stand up, 240kr
 
 
Muggar, 100kr
 
 
Ring, 120kr
 
 


Åh, världens härligaste butik, seriöst. Ett måste för alla Directioners. Var så sjukt härlig stämning där, iallafall vid premiären. Och det var så värt att stå utanför och köa i 2 timmar! Fanns Stand ups där som man kunde fota sig med, hade först inte tängt att köpa en själv. Men sen såg jag att den bara kostade 240, så då var jag ju bara tvungen att köpa en! Fast jag hade världens beslutsångest om vem jag skulle köpa, åhh, det gick ju typ inte att välja!! Var faktist nära på att börja gråta då när jag försökte välja, för det blev bara för mycket på samma gång, var så jävla lycklig och hype över att vara där, och samtidigt så spelades deras UAN tour dvd upp på en tv där så man hade ju typ panik. Tillslut fick det bli Niall iallafall, och Narin köpte Harry så då kanske vi kan byta ibland. Narin ska nog kanske köpa Louis också, vill också köpa fler fast har verkligen ingen plats i mitt rum... Iallafall så köpte jag även 1D-muggar, och en dösnygg ring. Hade gärna köpt upp allt i hela butiken men tyvärr så var det väldigt dyrt...
 
Menmen, någon bloggläsare som varit där? Om ni inte varit det än och gillar 1D så borde ni absolut åka dit! Ligger i Mood Galleria i Stockholm, nära centralen, och de finns sjuuukt mycket grejer där att köpa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0