Min fredagkväll

Igårkväll träffade jag brudarna från min förra klass. Superkul att träffa dom! Träffades i stan och körde laserdome, sjukt kul! Man borde verkligen köra de oftare för de är ju inte dyrt heller.
Haha fast tängte inte på vad jag tog på mig för skor när jag gick hemifrån så fick springa runt i dom där gångarna upp och ner i mina höga kilklackar haha. Efteråt drog vi och åt på taconar allehopa, sen drog vi hem till haninge och drog runt vid centrum en stund. Fast då var bi bara några kvar, ska kanske träffa dom sen idag också under dan. Fast vet inte om jag kan för skilkade igår så borde plugga lite. Berättar mer om igår och hur de gick osv me biljetterna senare. Sjukt kaos dag var de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0