Sjuk

När jag vaknade imorse så hade jag sjukt ont i halsen, har haft de i ett par dagar nu, men ny gjorde de ännu mer ont, haha. Kunde dessutom knappt vakna och öppna ögonen för var så sjukt trött. Så jag stannade hemma idag. Ganska skönt, för har massa att göra, har en inlämning imorn och behöver redovisa, så nu kan jag göra klart de i lugn och ro. Just nu ligger jag i soffan och kollar på något program om elektricitet som har med kursen att göra. Ska sen skriva en labbraport om dehär, sen tar jag en paus från plugandet och lägger mig och kollar på någon serie. Senare idag kommer nog mina fina vänner emilia och ellen förbi! Yes, men ni får ha de så bra, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0