Taggad tjej!!

Åker till Romme på fredag med tha school, kommer bli så kul, har inte åkt nå skider i år så de va längesen senast! (Åker egentligen snowboard, men de låter ju mobbat att säga ''jag har inte åkt nå snowboard i år'' haha man säger ju skidor ändå.) Sen har jag också precis bokat Romme en dag på sportlovet tillsammans med Melinda, och kommer även åka upp till fjällen med familjen under ett par dagar på lovet. Wiiihhooo:D

Har en ny skidjacka också, köpte den för ett par veckor sen och är supernöjd. Snyggt med rosa, då syns man i backen! Mycket bättre en min förra, som var helt vit och grå och tråkigt. Förliten var den nog också, eller de var iallafall de jag skyllde på när jag övertalade mamma att köpa ny.. Men blev sugen på att prova mina skidkläder nu, och då blev man ju bara ännu mer taggad! Upptäckte även att mina skidglasögon matchar med jackan, perfecto!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0