Tjuvkik på 1D World

 
Vi hade halvdag idag så efter skolan så drog jag och Narin in till stan och letade upp Mood Galleria. Har aldrig varit där förut, men vi var tvugna att kolla vart de ligger så vi vet hur vi kommer dit imorgon när de öppnar. Det ska ju öppna en 1D World där, med massa 1D-merchandise! Och de öppnar imorgon kl 10 så är sååå taggad!! Det coola är att detta är första 1D-world i hela Europa, tidigare har den funnits i några städer i Usa, Australien och Asien. Men denna blir första i Europa, har inte ens funnits i London innan. Dööör vad coolt!
 
Iallafall så kunde man kika in lite, det fanns så mycket, sjukt mycket t-shirtar och andra saker, papersfigurer uppställda så man kan ta foto osv. Åhh jag dör vad najs de kommer bli imorrn! Öppnar som sagt kl 10, men jag och Narin ska nog dit lite tidigare och köa. Fast jag vet inte ens vad jag ska köpa, tror inte jag ska köpa en t-shirt för har redan två 1D t-shirtar, och vill inte slösa pengar för är rätt pank just nu. Men även om man knappt ska köpa något så måste man ju dit ändå liksom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0