Tror jag är lite chokladberoende

Sitter och pluggar nu, och min syrra har precis bakat muffins, haha vet ni hur sugen jag blev på smeten eller? Jag ääääälskar verkligen smet, de är bara för gott, oftast mycket godare än själva de man bakar. Kände mig som typ en vampyr som törstade efter blod och kunde inte koncentrera mig på att plugga haha. Tillslut, efter att ha tjatat massa fick jag iallafalll lite smet, glad tjejj!! Fast nu är de ingenting kvar fö har slickat upp varenda liten fläck av de jag fick. Haha vet inte vad de är med mig, är alltid så jävla sötsugen och får ofta typ tvångstankar att jag måste äta nåt sött, lol. Brukar inte vara såhär men de senaste veckorna har jag blivit så sjukt chokladbeoende. Någon som har samma problem haha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0