Cuz i have a bad day

Åhh vilken seg måndag. Försov mig imorse, perfekt start på dagen lixom. Fick skynda mig iväg till skolan men hann ändå i tid. Har bara varit typ allmänt dryg och jobbig idag. Längtat hem lixom. Nu är jag hemma och håller på med en svenskauppgift. Sen när jag är klar så ska jag vila lite för sen ska jag tillbaka till skolan! Eeew , är så otaggad man kan bli. Så onödigt men de är typ öppet hus. Åhh känner mig så negativ och jobbig idag men orkar verkligen inte med något. Men alla har väl dåliga dagar ibland, antar jag


Haha dehär inlägget skulle publcerats igår. Haha denhär appen suger ju, händer skitofta att inte inlägg publiceras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0