Lite morgonpigg sådär

Hola amigos! Kom hem från thailand i lördags kväll. Tängte bara uppdatera lite nu så ni vet att jag inte dog på flygresan hem eller så. Igår var kag hemma hela dagen och packade upp, städa rummet och slog in julklappar som jag köpte i thailand till några vänner. Skulle egentligen haft träning på kvällen men var helt jetlaggad osv så jag somnade istället vid 7-8. Vaknade inatt vid tre, och kunde självklart inte somna om haha, så blev tvungen att gå upp nu för blev så hungrig. Ska väl börja fixa mig nu inför skolan, ska bli såå kul att träffa aalla vänner! Så de är inte så hemskt att gå till skolan ändå, eller jo lite om jag tänker på vad jag gjorde för en vecka sen...
Aja puss! (Detta skulle ha publicerats i morse)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0