On the beach

Är på koh lipe nu, sjukt härlig ö, love it! Den ligger precis vid gränsen till malasia så tog lång tid att åka hit. Nu sitter jag på stranden och äter en banana pancake och strawberry shake. Idag har jag varit på stranden, jag och min syster hyrde även en kajak och paddlade ut till en liten ö. Snart går solen ner så ska gå och dusha då. Imorn är vår sista dag här... :( vill verkligen inte hem, tiden har gått sjukt snabbt här. Fast de är inte förrän lördag kväll jag kommer hem så resten av dagarna kommer jag resa och shoppa. Är så taggad för shoppingen i bankok! Där finns bl.a forever21 och på flygplatsen finns vs! Sen ska jag övertala mina föräldrar att vi ska till madame tussads också- för där finns en justin bieber docka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0