Shopping

 
Tängte visa lite av vad jag köpte i Bangkok. Blev dock inte riktigt som jag tängt mig för blev sjuk, typ nån matförgiftning när jag var där. Så fick ligga på hotellrummet med feber när jag kunde ha shoppat! Men under dom två dagarna jag var där hann jag iallafall shoppa lite. Pallrade mig iväg till mbk i ett par timmar under första dagen, sen var jag tvungen att gå tillbaka för trodde jag skulle svimma typ. Andra dagen drog vi iväg till central world plaza en snabbis under dagen, sen  låg vi vid poolen några timmar innan vi gick iväg till mbk igen mot kvällen.
Shoppade för lite över 2000 svenska kronor under resan, riktigt nöjd med det jag köpte. Man får rätt mycket för pengarna där om man jämför med sverige. Riktigt dålig bild dock, man ser ju typ ingeting men tog den medans jag packade i Bangkok. Nu när jag är hemma ligger allt i tvätten osv. Men ni lär väl lägga ut bättre bilder när jag använder de jag köpte så de får ni se mer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0