Hemma!

 
Igår kom jag hem efter en grym vecka på sports camp nere i Norrköping. Ska berätta om veckan i nästa inlägg men tänkte bara uppdatera mig om att jag är hemma nu. Är dock helt slut för har varit full fart för mig hela veckan! Så idag ska jag bara stanna hemma och ta det lite lugnt, vila upp mig lite och börja fixa lite saker inför Gotland för åker iväg igen på Tisdag!
På bilderna där uppe har jag förresten en tröja jag fick igår, blev utsedd till "fighter of the week" vilket var superkul! Fast blev så himla förvånad när dom ropade upp mitt namn, förväntade mig verkligen inte det! Har alltid hoppats på att inte bli vald som figher, sunshine, friend eller artist of the week, eftersom då måste man gå fram framför alla nästan 500 pers som går på fotboll och hämta tröjan. Lite pinsamt sådär men det var ju riktigt kul ändå att bli vald!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0