I'd rather be right here, tonight with you, than with anybody else in the world♥

 
 
 
Var exakt en månad sen idag! :') Oförglömliga dagar asså, när Janoskians var här, var så himla fucking lycklig då!
Blev så himla glad när jag hittade denhär videon från konserten på youtube, för kolla vid 1:50, då ser man att Jai (han i gul sverige-tröja) pekar på någon när dom sjunger "I'd rather be right here". HAN PEKADE RAKT PÅ MIG DÄR!!!! Kan inte beskriva den känslan, han kollade mig rakt i ögonen också, och det var verkligen just mig. Ibland kan man ju tro att någon kollar på en från scenen när det egentligen bara är åt ens håll hon/han kollar. Men Jai kollade verkligen rakt på mig. Och jag troooor att han kanske kände igen mig från meet&greeten innan, för jag hade vart med han typ hela tiden då. Åhhh :') Ska skriva ett inlägg om alla detaljer och allt från när dom var i Sverige snart, för de hände så himla mycket sjuka grejer under dom dagarna, och vill kunna kolla tillbaka och läsa och komma ihåg allt. Men orkar inte skriva om allt just nu, för nu ska jag gå och lägga mig och för att sen gå upp tidigt imorrn och börja åka hem till Stockholm.
Sen ska jag även såklart lägga ut min "bieberexperience" här på bloggen, har börjat skriva om allt men får se när jag orkar skriva klart den. För klara inte att skriva om det där utan att typ drukna i mina egna tårar, lol.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0