I'm wide awake

God morgon bloggisen! Ställde klockan idag så vaknade för kanske en halvtimma sen, för ville inte sova bort halva dagen för har mycket att göra! Haha kom btw nyss på att jag nog inte har sovit till 12 en enda gång det här sommarlovet, haha helt sjukt fast det är bara bra iofs, vill inte slösa mitt sommarlov på att sova haha!
Gick i alla fall ut och plockade lite vinbär att ha till frukosten, typ världens godaste! Så nu sitter jag ute på trappan i solen och äter, för vi har inget köksbord eftersom vi håller på att måla de, haha och de här var typ ända stället det fanns sol på lol..
Just nu är jag fett sugen på att dra ut och springa, fast tror jag egentligen borde packa om jag ska vara lite smart sådär, för hade tänkt att jag ska packa allt i tid den här gången, så jag slipper vara uppe sent och stresspacka kvällen innan jag åker!
Sen ska jag höra av mig till Ellen för vi ska in till stan idag, så det blir superkul att träffa henne, saknat henne!
 
 

Kommentarer
Postat av: jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

mumms

2013-07-22 @ 18:40:59
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0