Ke$ha

Kom hem från Norge för ett par dagar sen, och då var de bara att packa om för sen åkte vi ut till landet direkt. Så har varit där i ett par dagar nu och haft de mys. Men idag efter att ha legat ett par timmar i solen och varit nere och badat så började jag fixa mig och drog in till stan, grönan närmare bästämt! Där träffade jag Narin pch några roliga typer hon kände från Sundsvall haha. Var där i ett par timmar och vid 8 kollade vi på Keshas konsert. Haha all kärlek till henne, så jävla cool och härlig! Fast vi stod uppe på en balkong bredvid scenen för vi orkade inte stå där nere och trängas eftersom det var så sjukt varmt idag! Så vi såg lite dåligt, men konserten var riktigt bra ändå!
Superhärlig kväll iallafall, så skönt att träffa lite folk efter att ha varit bortrest massa nu och bara träffat familj och släktingar typ haha! Fast imorn så åker jag ut till landet igen ett par dagar, och när jag kommer hem så åker jag ner till norrköping direkt en vecka, och efter det hinner jag bara hem och vända innan jag åker till Gotland, och sen sissta veckan av sommarlovet ska jag ner till Barca med familjen. Åh har så mycket att se fram emot, älska! ❤ Sen kommer jag självklart uppdatera lite då och då och berätta vad jag gör, så vi höörs!

https://cdn3.cdnme.se/1943578/6-3/pic_51d9ee3ae087c3374cdbab8d.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/1943578/6-3/pic_51d9ee3be087c3369220f5dc.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0