Love this

 
 
Fyfan vad jag älskar allt just nu, är bara allmänt glad och taggad på resten av allt som sommarlovet har att bjuda på! Idag är det dock en lugn dag ute på landet för mig, solen skiner och jag ligger självklart ute på balkongen och steker. Läser även en intervju med Janoskians från senaste frida-tidningen och kan inte sluta garva, haha fyfan vad jag älskar dom. Hoppas verkligen dom kommer tillbaka till Sverige väldigt snart, innan dom har fått ännu fler fans här för då kommer det ju bli jättesvårt att träffa dom..!
 
I alla fall, nu ska jag nog gå ned till bryggorna och bada lite för det börjar bli sjukt varmt här, sen är jag sugen på att ta en springrunda senare idag för kom på att jag inte tränat något på jättelänge!
Imorgon kommer nog Narin hit och gör mig sällskap här, blir härligt att spendera lite tid med henne för kommer nog knappt kunna träffa varan så mycket nu i sommar.
 
seeee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0