Mysig sommardag

 
Ett par bilder som sammanfattar dagen. Har varit inne i stan med Ellen och kollat lite i affärer och ätit jordgubbar på Hötorget. Hann dock inte kolla i så många affärer eftersom Ellen började må dåligt så vi var tvungna att åka hem, så det var lite synd! Var hemma i kanske en timma sen drog jag iväg och badade med Rosanna och Aji. Var dock riktigt jävla kallt i luften på grund av att det blåste så mycket, men i vattnet var de däremot varmt. Fast var ändå hemskt när man kom upp helt blöt när de blåste, fyfan vad jag frös. Satt i alla fall där en stund sen och snackade och åt jordgubbar som jag och Ellen inte hann äta upp i stan idag. Så det var mysigt! Sen var jag tvungen att dra hemmåt för att packa. Imorgon drar ju jag till Gotland, riktigt taggad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0