Stadium Sports Camp 2013

 
 
 


Fyfan vilken underbar vecka jag har haft! Träffat massa nya människor, spelat fotboll, kollat på EM-match, och massa mer, bara haft det allmänt bra liksom! Var dock helt slut vissa dagar, för man gör ju saker hela tiden och hinner aldrig vila och går upp väldigt tidigt, så vart helt övertrött flera gånger. När vi skulle prova på lacrosse t.ex var jag helt borta, kunde knappt stå upp för att jag var så flummig, haha! Fast aa, sånt är ju kul också iofs!
Sen var det lite synd för jag och Tilda hamnade i en ganska tråkig grupp, eller asså grejen är att alla brukar typ alltid bli sjukt tajta i gruppen, och ha värsta lagandan, eller i alla fall tidigare år jag varit där. Men så var det inte i år, tyvärr.
Menmen, har haft riktigt kul ändå och lärde ju känna andra utanför gruppen också. Speciellt dom sista dagarna, så då ville man verkligen inte åka hem! Och det sorgliga är ju att jag får aldrig åka tillbaka dit igen som deltagare. Har ju varit där 5 gånger nu, så ni måste ju fatta hur jävla bra lägret är om man åker tillbaka dit varje år, haha! Men nu är jag för gammal, så det kändes fett sad sissta dagen och veta att man aldrig kommer gå runt där mer och hälsa på folk, eller stressa fram och tillbaka till rummet för att hinna fixa sig, att man har sätt kalsong-racet och allt för sista gången osv, (hahaha)
Fast är ganska säker på att jag kommer söka som ledare där någon gång under de kommande åren, fast de kommer ju inte vara samma sak, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0