Efter två månaders uppehåll

Oj då, har nyss att det var över två månader sen jag gjorde mitt senaste inlägg! Har nog aldrig varit såhär dålig på att blogga, förlåt.. Men har helt enkelt inte haft tid, jag har den absolut bästa tiden i mitt liv. Asså det går verkligen inte att beskriva min lycka under dessa två månader, åh gud nu börjar jag gråta. Men de har kommit många drömmar i uppfyllelse om man säger så, shit tänk om jag hade vetat senast jag bloggade vad jag hade framför mig då..? Asså dehär är så jävla sjukt.
Gud, ni som inte känner mig eller följer mig på twitter, instagram eller är vän med mig på facebook vet ju inte vad som har hänt, okej ni kommer nog inte tro mig nu, men JAG HAR TRÄFFAT JUSTIN.
Jag vet, helt sjukt. Berättar mer om de och andra saker som hänt under mitt blogguppehåll i inlägg under de kommande dagarna!

Har iallafall värsta blogglusten och bloggideer, och kommer förhoppningsvis ha tid till bloggen nu! Och är dessutom så himlaglad just nu, för allt plugg är så gott som klart, kom hem från Rom för ett par timmar sen och nu har jag bara några chill-skoldagar kvar och sen är de SOMMARLOV på fredag! Hype. Vi hörs snart puss!

Bilden är från igår i Rom, lägger upp fler bilder därifrån snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0