Firsta day of summerbreak

 
Hej på er, har tillbringat dagen ute på balkongen och bara njutit av solen och tanken på att man äntligen har sommarlov! Framåt kvällen hade jag planer på att åka till Krokodilbadet med Narin och Angela och några andra tror jag. Men det blev massa krångel, för kom på att jag inte hade ett busskort, eftersom det tydligen gick ut igår. Så hade inget sätt att ta mig dit haha. Hade nästan tänkt att cykla men tillslut så orkade jag verkligen inte, kändes speciellt inte så lockande att cykla ensam hem sen senare ikväll. Verkade mycket mysigare att bara stanna hemma och äta lite godis och kolla på någon film haha! Så ska tvätta bort mitt smink nu som jag hade heeelt i onödan. Är helt ensam hemma för alla andra i familjen är på 50-årsfester och studentfester och allt va de va hahah. Känner att jag också borde vara lite social och passa på att träffa vänner nu när jag är hemma, för om ett par dagar åker jag ju till Norge.  Menmen, nu ska jag sätta på någon bra film att kolla på innan jag somnar. Vi hörs imorgon, då ska jag nog in till Kungsan på Rix fm festivalen, najsnajsnaaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0