Inga mer "måsten"

 
Kom nyss hem från skolan och blev helt överlycklig när jag insåg att jag inte har några "måsten" att göra. Brukar alltid ha massor saker jag måste göra, mest skolgrejer, så brukar typ aldrig kunna ta det lugnt och bara slappa när jag är hemma. Brukar dock göra det ändå, men då skjuter jag upp alla skolgrejer, vilket gör att jag bara blir ännu mer stressad senare.
 
Men nu kan jag bara ta det lugnt, utan att jag skjuter upp på något. För jag lämnade in dom sista skolgrejerna idag, och betygen är redan satta. Ska bli så himla skönt att bara glömma allt som har med skolan och göra nu, slänga alla skolpapper, och bara ha sommarlov!
Så nu har jag ju mer tid över, så nu kommer jag ju även hinna blogga också, suuuuper!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0