Last day home

 
Idag var sista dagen här hemma för mig på ett tag. Har i alla fall passat på att träffa Narin idag, för kommer inte träffa henne på länge nu, sen har jag varit hemma och klippt gräset, solat, packat osv. Och förut lite tidigare ikväll drog jag även iväg en snabbis och träffade Zickan, för hon skulle lämna min munkis som hon lånat sen stog vi och snacka en stund. Kommer i alla fall sakna mina vänner supermycket, vissa kommer jag säkert knappt träffa i sommar för kommer vara bortrest rött mycket. Tidigt imorrn börjar i alla fall min familj vår lilla "roadtrip" upp till Nordnorge. Kommer vara framme på fredag, vilket är midsommarafton. Så tror inte direkt vi kommer fira de i år. Lite synd för jag älskar midsommar, måste vara den bästa högtiden, förutom julafton. Fast jag tror dom firar midsommar på något sätt kanske i Norge? Aja, we'll see! Kommer i alla fall vara där uppe i ungefär 2 veckor, är inte riktigt bestämt vilket datum vi ska hem än, men jag hoppas det blir så tidigt som möjligt! Är inte så taggad på att slösa bort två veckor av mitt sommarlov där uppe bland massa fjordar, berg, myggor, sysslingar och allt va som nu finns där. Men aa det kan ändå vara rätt mysigt där, och det är liksom standard för mig att åka dit varannan sommar och träffa släktingar, fiska och sånt haha! (Lol, är faktiskt rätt kul att fiska)
Kommer i alla fall blogga lite då och då förhoppningsvis därifrån, så aa vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0