Morning

 
 
God morgon på er, just nu sitter jag i köket och äter frukost samtidigt som jag håller på att kolla igenom/rensar/redigerar bilder från när jag var i Rom förra helgen. Tänkte även ladda upp några bilder här på bloggen sen när jag är klar! Fast det kommer nog dröja en stund, för min data är så sjukt seg idag, and I don't know why? Tog säkert typ 20 minuter att bara göra det här inlägget, vet inte ens om de kommer kunna publiceras, lol? Aja, ifall de publiceras så vill jag bara säga förlåt att jag inte bloggade igår. men hade bara en tråkig hemmadag då, för var tvungen att städa och packa, och så seg som jag är så tog det självklart en hel dag för mig. Fast aa jag är inte ens klar.. Idag är planerna att träffa Zickan, för hon ska lämna en sak till mig, sen ska jag även träffa Emilia och säga hejdå till henne för vi kommer inte träffas nu på flera veckor..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0