Pannkakisar

 
Var nära på att somna tidigt ikväll, för var så himla trött, men kom på att man skulle ha med sig matsäck imorgon till stan. Eller man kunde ha om man ville, men blev så himla sugen på pannkakor så var bara tvungen att göra några stycken och ta med mig imorgon, haha standard "matsäckent" lol.
 
Fast sparade en som jag håller på att äta nu, sjukt god för har gjort en liten "special" haha, med vanligt milda steksmör som man brer på, och sen häller man på lite socker och rullar ihop till en rulle. Ni måste testa det, haha kanske låter äckligt men de är riktigt gott, enligt mig i alla fall. Kanske inte så nyttigt däremot, men jaja, jag äter ju typ ändå aldrig pannkakor så det funkar ju någon gång ibland.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0