Powerwalk

 
Ställde faktiskt klockan idag på halv 11 idag och gick upp och fixade en god fruktsalad till frukost. Någon gång efter elva drog jag ut på en powerwalk vilket var jätteskönt! Mycket bättre än om man jämför med vad jag gjorde samma tid igår, (då låg jag och sov) Så de är så värt att gå upp lite tidigare och träna lite istället för att sova bort halva dagen. Gick i alla fall i lite mer än en timma, och passade även på att fylla på mitt busskort så de funkar nu på sommarlovet också! Sen åkte jag även buss en hållplats för att kolla så kortet funkade, så gick inte hela tiden, lol.
Nu ska jag köra lite styrka och kanske lägga mig och slappa en stund ute i solen innan jag duschar och börjar fixa mig för att åka in till stan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0