Rix FM

Två bilder på Olly Murs idag i Kungsan
 
Någon mer än jag som var på Rix fm festivalen idag? Jag var där och var superkul att se Olly Murs och Kim cesarion, han som sjunger undressed. Blev dock lite förvånad när han började prata svenska för trodde han var utländsk haha! Men annars blev jag lite besviken för var inte jättekul där annars, var typ bara barnfamiljer och gamlingar, haha inte direkt the voice liksom! Och sen var de ju typ inga som hoppade och dansade, utan alla stod typ helt stilla kändes det som? Vi kom i alla fall dit lite sent, så missade Anton Ewald och Ullrik och några fler tror jag. Var jättesvårt att tränga sig långt fram också, så vi hade rätt dåliga platser. Vi gick i alla fall ut efter att Olly hade spelat, för vi tänkte att man kanske kunde träffa honom typ bakom scenen. Men han hade redan åkt, fast istället träffade vi Narins kompisar från Västerås där. Vi gick i alla fall till donken i ösregnet, och mötte även Angela på vägen dit. Vi satt där en stund och sen skulle de andra till tåget medans jag och Angela åkte till sköndal. hade btw missat Danny då, så det var lite synd att jag inte fick se honom, menmen. Vi åkte i alla fall hem till några killar Angela kände och var där en stund medans Angt laddade sin mobil, sen träffade vi några andra och tog bussen med dom. Dom skulle typ till skrubba medans jag åkte vidare hem, nu har jag varit hemma ett par timmar och ätit och börjat städa lite på mitt rum. Måste städa klart det imorgon och sedan börja packa för åker till Norge på Torsdag. Sen får jag se om jag hinner med något annat också imorn, kanske åka och bada? Får se, nu ska jag i alla fall se en film och sen sova, goood night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0