Skolavslutning 2013

 
 
ÄNTLIGEN HAR JAG SOMMARLOV!
Åh, som man har längtat, och nu är det äntligen här! Började skolan vid kvart över 10 imorse så drog dit då, och först var vi alla åttor på plan fyra och gick runt och snackade en stund, sen hade vi ¨någon slags prisutdelning, innan vi fick betygen för att sedan sluta.
Fast drog inte hem då direkt, utan satt kvar utanför skolan en stund, jag och Angela tog även lite bilder. Sen kollade vi lite på slutet av "showen" dom hade i aulan, där det var folk som sjöng osv. Det avslutades med att alla sjöng "Den blomstertid", haha åh den låten är så mysig, standard skolavslutningssång ju, då kändes det verkligen som att man precis fått sommarlov.
 
Senare idag när jag kommit hem och fått i mig lite mat och även sett Justin på tv så åkte jag iväg till saltis för att spela match. Sista matchen innan i höst, och nu blir det ju knappt nå fotboll i sommar. Kommer sakna det!
 
Aja mysig dag i alla fall, är så sjukt glad nu att det äntligen är sommarloov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0