Uppdatering från Norge

Några bilder härifrån Nordnorge
Hej folks, trodde jag skulle uppdatera en del när jag är här. Men har helt enkelt inte haft tid, i alla fall inte de senaste dagarna. Har haft fullt upp med att gå på middagar och grillkvällar hos folk, har solat, badat, fiskat, och igår var vi på "utflykt" till en fin liten ö, där vi åt på en mysig resturang och sen gick vi upp på ett litet berg där det fanns massa äckliga bunkrar från andra världskriget, gick in i en och det var som en skitlång mörk grotta som aldrig tog slut, uch! Och i torsdags åkte vi in till Bodö för att lämna min syster på flygplatsen. Var lite smått avis på henne, hade också gärna åkt hem, för de hade räckt att vara här en vecka. Menmen, har varit rätt Ok att vara här ändå faktiskt!
 
Idag vet jag inte vad som händer, är mulet just nu så ska kanske ut och springa eller ta en powerwalk. Har inte haft någon tid alls till det på ett par dagar nu, så det hade vart skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0