1:a Mars

 
Åh verkligen en speciell dag för mig. Kommer komma ihåg denhär dagen även när jag är vuxen, dagen då Justin Drew Bieber föddes. ♥
Vad har ni gjort idag då? Själv har jag haft en hyffsat lugn dag. Det blåste massa ute så sittliften var avstängd, och då blev de inte lika bra skidåkning heller för många backar gick inte att åka då. Plus att de var ju inte jättekul att åka när de blåste så mycket så man knappt kan se nåt, och så man typ stannar helt om man åker i motvind. Så därför åkte jag tillbaka hit till stugan efter att ha lunchat i toppstugan. Var här i ett par timmar, sen åkte jag och syrran ett par till åk innan vi åkte iväg till en Stadium-outlet. Behövde köpa nya skidvantar för tappade bort mina i Romme, höhö klant. Fick även med mig några fler saker. Sen åkte vi tillbaka hit och har ätit en god midddag och badat lite i badtunnan Vi har här typ precis vid vår balkong. Härligt! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, själv ska jag fira Justins födelsedag genom att läsa lite i hans underbara bok, Just getting started. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0