Anton Ewald i Haninge Centrum

 
Idag var jag i Haninge centrum eftersom Anton Ewald skulle dit. Jag och Narin kom dit kanske en halvtimma innan Anton skulle vara där, och då träffade vi Kajsa så vi ställde oss med henne för hon stog typ i signeringskön. Så jag och Narin köpte en poster för 100 spänn, (haha fett onödigt man kunde lika gärna skrivit ut en själv, lol.)  Men sen kom han i alla fall och han var grym, sjöng såklart Begging och jag fick ögonkontakt med honom när han sjöng!! Dock var de ju bara en låt så det var lite synd. Efter han uppträtt så öppnade signeringen, och jag och Narin var dom tredje som fick träffa han hiho. Han var i alla fall dösnygg i verkligheten också, gaaah. Han kollade mig rakt i ögonen också (Översta bilden) Det gick i alla fall jättesnabbt och jag försökte ta en friendpic med han men egokameran på mobilen laggade så det blev inget av de, och Narin gjorde ett försök att krama han men vakterna stoppade henne haha. Sen fick vi gå ner från scenen och jag ångrade mig fett mycket att jag köpt postern, kostade ju 100 spänn och man vill ju inte direkt sätta upp den på sitt rum. För är ju inte värsta fanet, och jag och Narin delade på den så då fick bara hon den istället.
 
Sen loda vi runt i centrum en stund med några vi träffade där. Jag och Narin hade tängt att vänta tills signeringen var klar och då skulle vi vänta vid hans bil och försöka träffa han igen och få bild med honom. Men det tog så lång tid så vi drog hem istället!   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0