Aoo What A Feeling

 
Idag har jag tränat massa! Tillsammans blir de minst 4 timmar faktist, duktig osv! Man får sån sjukt skön känsla när man har tränat, tycker synd om er som inte tränar. Där missar ni verkligen något, man blir liksom bara så glad! Så de känns ju lite awesome. Ska däremot upp tidigt imorrn för vi ska samlas 08:45 för en yttligare träning. Fattar inte hur man tänker när man lägger en träning så tidigt på en helg morgon. Oh god.
 
Sen är de ju lite depp också för att Anton inte vann mello.. Han är så himla grym, får ångest när jag tänker på folk som röstade på Robin. Fast han är väl också bra antar jag. Fast om jag ska va helt ärlig har jag något emot honom. Whatever nog om de, nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla klart på Pitch Perfect som jag började kolla på för ett par veckor sen med Melinda. Såg inte klart hela då, så ska kolla klart på den nu. Hahah, man måste ju bara älska Fat Amy, kärlek till henne. ♥
 
 
Anton ♥♥♥♥♥♥♥ Han förtjänade verkligen att vinna enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0