Bra start på dagen!

 
Startade dagen med att gå på en timmas powerwalk med Emilia. Haha, vi har sagt i typ ett år att vi ska göra de, men de har visst inte blivit av försen nu! Superhärligt iallafall, måste göras oftare, blir ju så mycket roligare också om man gör de med en kompis!
Var lite kallt dock, haha tog mina korta träningstights och min tjocktröja blåste det ju rakt igenom... När jag kom hem så var de nära på att jag inte kunde låsa upp dörren för min fingrar ville liksom inte lyda eftersom dom var helt stelfrusna haha. Så ett par vantar kanske hade vart bra. Men whatever, de är ju sol och känns som vår, då orkar man ju inte ha på sig massa tjocka kläder ju! Därför invigdes även solglasögonen för första gången i år! (Om man bortser från Thailand iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0