Dreams DO come true

 
Kan inte fatta att jag har dessa 4 biljetter, som är värda nästan 4000 tillsammans tror jag (men för mig är dom värda mer än så), inramade här på mitt rum. de som gör att 2013 blir de bästa året hitills i mitt liv. Så jävla sjukt, för ett år sen skulle jag inte ens kunna drömma om dehär. Jag har biljetter till 3/3 av Justins konsärer här i Sverige. Kan ni fatta!? Jag har chansen att få min dröm uppfylld 3 kvällar i rad!!! Fast vet däremot inte hur jag gör med biljetten till den 23. Vill så gärna gå men samtidigt så känns det sjukt taskigt mot andra Beliebers att jag har biljetter till alla konsärerna. Men jag vet inte om de fortfarande finns svenska beliebers som fortfarande är utan biljetter? För de har ju ändå släppts biljetter till tre konsärer så de flesta borde väl ha fått biljetter..? Men om ni vet någon som verkligen är en äkta belieber, som är utan biljetter, vars detta är dens högsta dröm, att se Justin så skulle jag inte tveka att sälja min biljett till henne. Då kan ni gärna höra av er. :)
 
Sen drygt två veckor efter Justin så kommer ju One Direction hit. Gaah! Asså dedär 2-3 veckorna kommer vara de sjukaste och bästa i mitt liv. Och de börjar ju närma sig nu, 22 dagar kvar till Justin och 38 till One Direction!! Börjar nästan få lite panik över att tiden går så snabbt, för tänk snart kommer allt vara över också... När både Justin och British boysen har lämnat Sverige... Åh, ska i alla fall se till att skaffa massor av oförglömliga minnen att titta tillbaks på då, ska kämpa och verkligen göra vad som helst för att träffa Justin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0