Fotbollsmöte

Hej på er, har precis kommit hem från ett möte vi hade med laget. Snackade lite om kommande säsong och taktik och sånt, är så taggad på fotbollen nu!! Efteråt missade jag iallafall sista bussen med några sekunder haha, lyckad som vanligt. Så fick ta en annan och gå jättelångt från busshållplatsen hem i kylan. Fast de är ju alltid härligt med en promenad iofs fast de var jäävligt kallt hahha. Fryser fortfarande men har bäddat ner mig i min varma säng nu så blir förhoppningsvis varmt snart. Ska snart borsta tänderna och ta bort sminket, sen vet jag inte vad jag ska göra, hade tängt kolla på att avsnitt pll fast sen kom jag på att de är slut nu.. Så kanske somnar tidigt ikväll istället?
Vi hörs imorn iallafall, avslutar inlägget med att lägga ut två asgamla bilder jag hittade på laget från typ 2010 och 2011, hahha dör

 

Update: Var någon som frågade vilka som är med på bilden, orkar inte göra ett nytt inlägg så skriver de under bilderna här istället!

Från övre raden, längst åt vänster; Moa, Matilda, Ivana, Isabelle, Jag, Julia, Johanna, Linnea, Stina, Marija, Lina, Evelina, Rebecca, Vilma, och Jennifer!

 

Therese, Stina, Matilda, Jag, Moa, Rebecca, Linn, Jennifer, Ellen, Isabelle, Nelly, Marija, Angela, Evelina, Jennifer, Melinda, och Lina!

Gud vad man saknar alla, de är sjukt många som slutat sen dom här bilderna togs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Vilka är det som är på bilden??

2013-03-22 @ 16:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0