Fuck mondays

Åhh, har haft en jättestressig morgon! Trots att jag vaknade för snart tre timmar sen har jag inte hunnit ta mig till skolan än.. Men är iallafallpåväg nu! Började med att de tog jättelång tid att sminka mig, ögonfransarna blev bara klumpiga och allmänt fucked up. Sen nät jag började känna mig klar så hittade jag inte mitt busskort, dessutom så hade jag inte ätit frukost än. Så kuta runt i hela huset och letade efter dedär jävla busskortet, haha. Tillslut så fick jag värsta snilleblixten och kom på att den låg i min plånbok. Det var efter jag letat i ungefär en halvtimma.. Hahah, men aa, hann iallafall med en buss så nu är jag on my way. Annars känns de inte såå jobbigt att börja igen efter lovet. Helt ok faktist. Ska ju bara gå en vecka sen åker vi till falun, och sen är de ju faktist inte såå lång tid till påsklovet trots allt! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0