Gårdagens inköp

 
Dehär var de jag fick med mig hem från stan igår. Riktigt nöjd, speciellt över det vita linnet från hollister. Vet ni vad den kostade? 159kr bara!! Trodde jag läste fel när jag såg prislappen, brukar ju alltid vara så himla dyrt på hollister (enligt mig iallafall som är så snål) Men den var ju på rea iofs men ändå riktigt billigt för att vara hollister. Så köpte självklart den, lite annorlunda sådär med de blåa detaljerna, men sjukt snyggt ändå! Speciellt i sommar när man är brun, längtar! Fick även med mig ett ljusrosa linne från bikbok med virkat där uppe, är även på baksidan, kan visa sen i outfitbilder. Sen blev de även lite vanligt smink från hm. Nöjd iallafall, snart kommer min snygga skinnjacka också som jag har beställt från hm.  Wehåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0