Good morning Saturday

 
Fick sovmorgon idag vilket kändes väldigt behövligt. Sjukt skönt att sova ut, fast väcktes ändå av att min syrra spelade gitarr vid elva. Men det kanske var lagom att jag vaknade då. Gick upp då och la ner lite extra tid på att fixa en god frukost. Är så galet gott med massa frukt!! Fast de tar ju lång tid att skära upp osv. Annars hade jag lugnt ätit massa frukt varje morgon. Blev dock lite mycket så la in den frukt jag inte orkade i kylen, tängte att jag kan göra smoothie på det sen!
Nu ska jag iallafall plocka undan lite i mitt stökiga rum, och fixa lite saker här hemma. Sen ska jag börja bytra om och så för har match sen. Längtar, är så sjukt taggad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0