Här sitter jag och dricker te

 
Nu är jag hemma, vet inte om jag ska säga äntligen eller inte..? För några dagar sen ville jag faktist hem, orkade inte med Falun och allt drama. Men när vi lämnade kunskapsgården idag och åkte iväg med bussarna kändes de ju helt fel. Nu vill jag bara tillbaka, haha! Fast lite skönt kanske det är att vara hemma, för börjar känna mig lite sjuk, tyvärr. Har jätteont i halsen osv. Är väl inte så konstigt iochförsig eftersom vi har skrikit/sjungit/garvat ihjäl oss nästan hela tiden i falun. Har även sprungit fram och tillbaka till Maxi på kvällen i kylan i bara en skinnjacka så jag får val skylla mig själv lite antar jag... Kommer ett inlägg lite senare om Falun med massa bilder också. Annars ska jag inte göra så mycket ikväll, bara tare lugnt och se till att inte bli mer sjuk, för kan knappt svälja just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0