Helg!

 
 
Åh vad härligt, äntligen helg!
Hade en ganska busy dag i skolan, mycket som stog på schemat! Bland annat så hade vi någon grej om gymnasiet, kom på att det inte alls är så långt kvar innan man ska välja. Mindre än ett år faktist, och jag har verkligen ingen aning om vart jag ska gå eller vad jag vill göra... Så kanske borde börja fundera på de..!
Klarade mig igenom skoldagen iallafall, fast var helt slut på sissta lektionen. Hade matte-kp och min hjärna kunde verkligen inte tänka, ville bara gå och dö av trötthet! Fattar verkligen inte hur dom tänker när dom lägger den enda mattelektionen jag har på hela veckan på en fredag, haha för man är ju såhär trött varje vecka vid den tiden!
 
Efter skolan följde jag med Narin till banken, för hon skulle fixa en grej. Efteråt åt vi på älskade donken lite snabbt och nu är jag hemma. Ska nog lägga mig och kolla på någon film nu, sen ikväll är det ju Fotboll, sverige-irland så de måste man ju kolla på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0