Jordgubbsisar

 
Känner mig lite nyttig nu efter en vecka med mängder av godis, chips och läsk. Haha, Falun är onyttigaste veckan på hela året ju. Brukar aldrig äta sådär mycket godis. Tängte smälta choklad att doppa dehär i, men kände mig nästan äcklad när jag tog fram en marabou, eftersom jag har ätit så mycket sånt. Så jag struntade i det och hällde istället på lite chokladsås!
 
Sen jag bloggade senast så har jag iallafall varit och handlat med mamma, sen lagade vi lite god pasta tillsammans som blev asgod. Nu är jag så sjukt trött så att det inte är sant. Är verkligen helt slut efter denna vecka, önskar jag hade kunnat fått sova ut nu, men nej jag ska upp tidigt både imorgon och på söndag. Kul. Tur att jag har studiedag på måndag iallafall!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0