Just do it

 
Drog ut och sprang en runda precis innan maten! Först orkade jag faktiskt inte, men sen försökte jag att inte tänka på vad jag borde göra istället, utan bytte bara om till träningskläder och sprang iväg, utan att tänka så mycket. För om man börjar tänka på anledningar till att man inte ska springa så slutar det alltid med att det inte blir av. "Just do it" liksom, jag lovar er, man ångrar sig aldrig! Jag sprang till och med en extra bit, ganska mycket längre en vad jag hade tängt mig, bara för att det var så sjukt härligt! Har knappt sprungit något sen i somras på grund av körtelfebern jag hade i höstas och att det varit massor av snö nu. Men nu ska jag försöka komma igång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0