Nödvändigheter

 
Var i centrum med Rosanna och Aji, och köpte lite "nödvändigheter". (ja, godis är nödvändigt) Och en hårsprey och ansiktsmasker.
En kväll i Falun ska jag och Rosanna ha ansiktsmasker, precis som förra året haha. Fast då va ju Amanda med också, men hon har ju slutat i ks nu den tönten.. Men yes, vi kör på det i år också! Sen så behövs ju självklart massa godis i falun. Fast köpte faktist inte så mycket, fett nyttig. Nejmen man kan ju bara gå ner till Falun "centrum" eller vad man ska säga och köpa mer om man skulle behöva. Så yes, tror jag har de mesta nu jag behöver ta med mig. Grejen är bara att jag ska packa ner allt!! Fast är nästan klar nu, har hållt på i flera timmar hahah, är så sjukt jävla seg på att packa.. Har typ värsta koncentrationssvårigheterna och springer runt och dansar, spelar gitarr, sjunger, fastnar med mobilen osv när jag ska packa. Lol.  Men snart så är jag klar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0