Sverige-Irland

Ska kolla på matchen nu, eller jag tror inte den har börjat än iallafall? Fick för mig att den börjar kvart i, hoppas de, så jag inte har missat nåt! Är jättetaggad på att kolla, eller egentligen brukar jag inte tycka det är speciellt kul att kolla på fotboll, föredrar liksom att spela själv haha. Så alltid när det är en sverige-match eller nåt så brukar de sluta med att jag bara sitter och håller på med mobilen och kollar bara när de blir mål för de är ju då det blir spännande! Men nu ska jag försöka kolla på hela matchen, för dom möter ju trots allt Irland, vilket betyder att Niall antagligen kommer att kolla! Är typ 99% säker på att han kommer kolla för han älskar ju fotboll och verkar kolla på matcher hela tiden, så då måste han ju kolla idag! Så då kommer vi se samma match, hiho! Hoppas han twittrar om matchen också, hiho då kommer jag bli glaad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0